La crónica personal de Esther Núnez en la Copa del Mundo


Esther Núnez nos ha pasado un relato con su propia experiencia en la Copa del Mundo Gran Prix 2010...
Aquí lo tenéis...


" Copa del Món, Grand Prix 2010...
La primera etapa de la Copa del Món es va realizar a Rosario, Argentina, la distància a realitzar er a de 15km, un circuit triangular amb un total de 6 voltes amb corrent a favor i en contra. Aproximadament a les 15h, hora local, 38 nedadors 20 nois i 18 nedadores es llençaven a les aigües del diu Paranà. Pràcticamament tota la carrera vam nedar les tres noies juntes, les posicions anaven canviant entre nosaltres per moments, però excepte les dues primeres voltes vam nedar les tres juntes, Cecila Biagioli, Antonela Bogarin i jo, Esther Nuñez.
El final va ser molt apretat, vaig lluitar amb totes les meves forces, només feia 3 dies que havia baixat de l’altura, després de 3 setmanes d’entrenament molt dur. Finalment vaig quedar 3a amb un temps de 2hores 2 minuts i 13 segons, a poc més de 40segons de la primera nedadora i a només 6 minuts del primer nedador. Les sensacions durant la carrera no van ser les millors, però espero que durant aquesta setmana em pugui recuperar i poc a poc sentir-me millor i estar ben preparada per la propera carrera que és el dia 31 de gener a Santa Fe, Argentina.
Esther Nuñez"


Felicidades Esther por tus proezas!! Eres una campeona!
El orgullo de la Marnaton!!!

0 comentarios:

 
Google Analytic-->