Darrera crònica d'ESTHER NUÑEZ - Copa del Món 2010

Continuem amb la crònica d’Esther Nuñez en la darrera proba disputada de la Copa del Món.

Marnaton l’hi desitja MOLTA SORT per les properes probes i FELICITATS pels èxits aconseguits.

Crònica d’ESTHER - Copa del Món 2010

Esther Nuñez en la darrera Copa del Món Grand Prix Fina 2010 a Argentina, Hernandarias Paranà 88km, el marató més llarg del món.

A les 10 del mati hora local, es donava inici el marató més llarg del món, el dia era clar i no s'esperaven pluges, molta calor i amb el riu molt crescut, per tant la carrera seria més curta que altres anys.

Les dues primeres hores van ser molt dures, em feien molt mal els braços i del dolor em marejava, però després d'un ibuprofeno i amb molta paciència el dolor va anar minvant. En aquests moments anava segona darrera l'australiana Shellye Clark, amb molta força vaig aconseguir passar-la una mica després de les 4 hores.

Arribant a les 6 hores hi havia un pas obligatori on hi havia unes boies i entre el meu guia i els àrbitres no es van entendre, així que vaig nedar en contra durant uns minuts, cosa que va fer que la nedadora que venia per darrera m'agafés, l'argentina Pilar Geijo. Amb gairebé tres hores per davant no vaig poder superar-la, així que vaig arribar a Paranà amb un temps de 8 hores i 40 minuts en segona posició.

Els resultats de les tres primeres etapes són molt positius per seguir treballant i a més em situen en primera posició en el ranking Fina.

Moltes gràcies a tots.

1 comentarios:

nedar | 16 de febrero de 2010, 14:46

Increible!! Felicitats!!! Llàstima del despiste del despiste del guia. En fi.. ànims i a per la pròxima!

 
Google Analytic-->