Esther Núnez, a un paso de cerrar una exitosa temporada


Esther Nuñez després del 3er lloc en el llac Magog el 7 d'agost i el 2on lloc en el llac Ohrid de Macedonia aquest passat dissabte, a falta d'una prova de la Copa del Món està segona del Ranking Mundial 2010.


La nedadora ens comenta el següent:
"Estic molt contenta pels resultats obtinguts aquesta temporada, ha estat un any molt regular i en totes les proves. He estat al podi exceptuant Mèxic,que el resultat va ser clau per perdre la primera posició del Ranquing Mundial. Ha esta un any llarg i amb molts esforços, ara només queda la darrera prova a Dubai.
Aprofito aquest moment per donar les gràcies a la meva família que sempre està al meu costat, a la meva parella que viu el meu patiment, al Club Natació Sabadell per acompanyar-me durant tota la meva carrera esportiva i a Sailfish per ajudar-me amb la Copa del Món. Moltes gràcies per tot. "

0 comentarios:

 
Google Analytic-->