Esther Nuñez acaba amb tercera posició la 2ª prova de la Copa del Mon

Acabem de rebre noticies d'Esther Nuñez, desde Sana Fe Coronda, Argentina.

Moltes felicitats un cop mes campiona!!

Els teus seguidors de Marnaton et desitgem molta sort a la propera prova.

El passat diumenge dia 30 de gener a les 10h del mati es va donar inici la 2na prova de la Copa del Mon, la ja coneguda Santa Fe Coronda de 57km a Argentina. El recorregut del riu és complicat, per les corrents i les diverses entrades a petits rius. A les dues hores de carrera estava nedant amb el pack de la punta i de cop i volta es va dividir el grup, en aquell moment no et pots posar a pensar en quin és el millor grup. Jo vaig escollir un que no em va portar pel millor camí. Quan em vaig adonar ja havia quedat molt lluny de les tres primeres noies, així que a partir d'aquest moment començava la meva carrera en solitari per tratar d'agafar a les que estaven al davant. En el mateix grup que jo m'havia quedat també hi havia una nedadora italiana Romiti, varem començar a nedar una estona cadascuna, motivant-nos l'una a altra i així vam arribar a agafar a la nedadora que anava en tercera posició.

Faltant 1hora i 30 minuts aproximadament per acabar els 57km, la nedadora italiana i jo havien de lluitar pel la tercera placa.

Quan faltaven 4km per arribar, vaig fer un canvi de ritme i Romiti no em va poder seguir. Amb un temps de 8hores i 41minuts vaig arribar tercera desprès de Cecilia Biagioli i Pilar Geijo.

Aquest dissabte es nedarà la tercera prova de la Copa del Mon a Viedma 12km, Argentina.

Us mantindre informats.

Moltes gracies per tot.
Salutacions
Esther Nuñez Morera

0 comentarios:

 
Google Analytic-->